10 månader med en ängel vid namnet tindra-aliah

Ja idag är det den 3e december det innebär att det är 10 månader sen min tindra kom till världen på det mest traumatiska sätt man kan få bli född på.panik, ångest, , rädsla 3e gradens chock förblött 2 liter blod när jag kommer in på akut rummet, och allt hör tindra-aliah allt känner hon paniken rädslan mina förhöjda hjärtslag min andning allt blod som samlas i livmodern som flyter ut, ingen vacker syn ingen vacker upplevelse
Min lilla älskling kan knappt tro att det gått 10 månader snart 1 år och smärtan e lika påtaglig lika smärtsam, , aldrig troddes jag att vi skulle råka ut för något sånt här även om alla sa att detta var inte bra det var riskfyllt vårt liv stod på spel ditt och mitt jag hade gärna sett att du överlevde över mitt egna liv för du e mitt barn ingen förälder ska behöva begrava sitt barn innan det ens ska vara fött. Livet blev verkligen inte vad det skulle.den 3e februari 2013 kommer förevigt sitta fast på min näthinna och i mitt minne.du kommer aldrig bli glömd aldrig fråntagen min kärlek oavsett om jag får massa barn el inga fler du är min tindra hur ska jag kunna sluta älska dig el glöma, det går inte, du har gett mig så mkt kärlek, så mkt sorg, så mkt mer än vad någon annan kan.. jag vet att du vet hur mkt du betyder för mig och hur mkt jag älskar dig och saknar dig.vi var så nära men ändå så långt ifrån. Det känns så overkligt att en semester som skulle bli fylld av kärleksfulla minnen blev den värsta resan i mitt liv och så många som drabbats i vårat öde, min lilla tindra hur gör vi nu..hur ska jag kunna leva vidare vara lycklig och känna att det är ok..jag vet att alla säger att det e vad du vill och det tror jag men samtidigt hur.. det är ju inte så här det ska vara men det e så här det kommer vara för alltid, det är så sjukt orättvist. Jag kommer tillsammans med mormor idag ska tända dina ljus be för dig o göra extra fint för dig så de d extra fint på dina dagar mamma älskar dig och som jag sagt förr jag är tacksam för att du valde mig till din mamma
 sista bilden på mig och tindra-aliah 

Kommentera här: