allahelgona o den 3:e november

Denna helgen har varit ganska mörk och jobbig, dessutom är det ju den 3e november 9 månader sen jag födde min tindra,det är inget vacker minne men flicka är ett vackert minne men ett sorgligt minne, men samtidigt är jag så himla glad för min tjej jag älskar min tindra, önskar med hela mitt hjärta att hon kunde fått stanna här på jorden med mig och min familj.. men nu är det som det är och det är inget jag kan förändra jag måste acceptera det jag inte kan förändra.. men det gör jätte ont det e svårt detta är inte den vardagen jag ville leva och ha, men nu är det, inget kul alls.det är så hemskt, tindra-aliah fick allhelgona fint av sin mormor i torsdags och nya ljus, senare idag ska jag och min mamma till tindra och lämna kransen jag köpt och tända nya ljus ; ( det är så hemskt att det ska vara så här för alltid det är så sjukt..
Där i mellan vill jag klämma in att jag e trött på trångsynta människor som inte vill förstå sluta kommentera jag läser inte ens skiten ni skriver, för det är ni som misstolkat mig från start, ni vill inte förstå,, ni gör de så mycket svårare än va de är,, ändrar på hela saken får de att låta som jag önskar det värsta en människa kan gå igenom det önskar jag inte ens min värsta fiende, så snälla lägg ner, ni slösar er och min energi,, jag skrev allt i välmening och sen att ni misstolkar min text det får stå för er!!
Säg mig vem går inte till en kurator el psykolg efter vad jag gått igenom, hallå väx upp det är fortfarande 2013 varannan svensk går till psykolog, man måste inte va annorlunda el fel för man går till en hjärnskrynklare tvärtom utan min psykolog hade jag inte suttit här, och då kan man kanske fatta hur djupt nere jag har varit i det svartaste håll en människa kan hamna, varför skulle jag vilja gå å önska ngn annan detta varför skulle jag önska livet av ett barn, skärp er och fatta i stället varför jag blev ororlig inte för att vara elak inte för att va dum utan för att jag bryr mig och för att jag har den mörka sidans erfarenhet och många historier med olika anledningar till varför man förlorar sitt barn.. så snälla ni lämna mig lämna min blogg orkar som sagt inte slösa min energi på människor som inte förstår,,som jag redan också har sagt, jag har lärt mig en läxa och jag säger det till alla ängla mammor som inte upplevt det jag upplever just nu, prata aldrig om tråkigheter och va inte orolig för ngn som är gravid de misstolkas och vänds till att du önskar livet av det barnet.. en fruktansvärd anklagelse..tvi fan för det liksom..men ja visst tro vad ni vill.
Tindra-aliah din mamma älskar dig, saknar dig och önskar jag fick se dej växa upp, se dig smila se din första tand, se din ögonfärg ja allt det jag missar önska jag att vi fick ha.. kommer i eftermiddag,♥♡♥du är min diamant

Kommentera här: