min lilla lilla tindra

Ja nu va det verkligen ett bra tag sen jag skrev i min blogg, kände att jag behövde ta en pause då mitt och marcus förhållande tog slut igen efter 4 månaders försök.. ja nu har jag bestämt mig även om de e 50%chans till att han är pappa till tindra-aliah kan jag inte vara med han, hur mycket ja egentligen än tycker om han, men vi är gift för varandra, han är bra jag är bra. Men han ser mig inte, hör mig inte och kan inte tillgodo se mig med det jag behöver,, hur mycket jag än tjata så e vi helt för olika för att få det och funka.känns lite som ja sviker tindra, då ja i nästan 6 månader bla bett tindra skicka sin pappa till mig, i wips så var marcus åter i mitt liv, ja jag vet att det kan vara andra orsaker till de, men ja ser d som ett tecken från min dotter. I vilket fall som helst så har de varit tungt i en månad o de e d fortfarande, hur ska man kunna träffa en ny man och som tar mig o min sorg i sin beaktning ja d e inte lätt att vara ensamstående i en sorg o med ett frånvarande barn, , varje gång ngn frågar mig om jag har barn, blir jag stel i hela kroppen, vet inte vad jag ska svara, svarar jag ja undrar dom klart var mitt barn är, säger jag nej ljuger jag och det gör fruktansvärt ont för då förnekar jag tindra. Men de är ju inte heller alltid roligt att vara glädjedödaren el samtalsdödaren för d blir en helt annan stämning när ja sagt jo jag har ett barn men hon lever inte med mig hon är i himlen.. till och med hos doktorn blir d konstig stämning när dom frågar.
Jag saknar min tindra-aliah något fruktansvärt och kan verkligen inte förstå att jag lever snart 10 månader senare, jag lever men mitt liv är ngt helt annat från va de varit. Jag älskar tindra men hatar att hon är borta tindra är borta för alltid hon kommer inte tillbaka d är så fel o så sjukt,, hon kom hon log och hon vände tillbaka, varför, det finns ingen mening med d alls.
Var hos grannen M igår och hon har en liten flicka som är lika gamal som tindra skulle varit om hon föddes när hon skulle alltså snart 7 månader.igår för 2 gng höll jag lilla bebis, jag matade lillan och får henne att skratta och le så hon tycker om mig, ibland blir hon lite skenerad när ja pratar med henne, och 2 små tänder har kommit i underkäken. Kan inte låta bli att tänka skulle tindra också ha 2 tänder skulle tindra oxå tycka mamma va kul, hade tindra också varit en bestämd flicka för d e M; s dotter man vet verkligen när hon misstycker ;) M och hennes familj har varit ett fint stöd att ha under min sorgebearbetning hon har 2 levande prematur tvillingar födda i v 28 så vi ka prata om våra förlossningar vår oro som ja fick uppleva i nästan 2 dygn o marie 2 månader på neo, hon har aldrig haft ngn att prata med angående hennes kejsarsnitt el förlossning i prematur period av graviditeten å för mig känns d bra o prata med henne för hon om ngn vet hur d är att ha barn svävandes mellan liv o död. Inte bara i sorgen är M bra för mig hon e 5 år äldre och påminner mycket om mig själv o ger mig råd som en stora syster, de saknar ja faktiskt lite min stora systers råd.. saknar klart min lilla syster ibland med, men livet är som livet är även om man är familj.
Tindras gravsten är på gång nu och det känns bra och det känns hemskt, fattar inte vad d e med mig, , varje gång jag fixat så tindra ska få sin gravsten får jag panik blir super ledsen och nästan lägger ner arbetet 1 gng gjorde jag det med.nu ska det fullföljas och stenen kommer vara på plats innan tindras 1 årsdag. Vi har skissat upp den, jag har lämnat uppgifter till kyrkogårdsförvaltningen som bestämmer om stenen är ok och godkänd. Så nu väntar vi på svar där ifrån sen kör dom.. ja vilken sjuk känsla,,
Varje dag är en jädra kamp fram o tillbaka hela tiden.. men mestadels är mitt hjärta översköljt av sorg och saknad. Detta är verkligen det sjukaste det svåraste de ondaste det mest sorgsna jag varit med om i hela mitt liv. Min lilla fina tindra-aliah varför jag älskade dig från första stund jag älskar dig fortfarande och jag kommer alltid att älska dig sakna dig och du kommer aldrig vara eller bli bort glömd du är och förblir min först födda min efterlängtade mitt barn, min dotter, min flicka min flicka tog gud i från mig.. hoppas du har det bra bland molnen och att du inte fryser tindra, ta på dig varmt och lyssna på morfar använd vantar o mössa de ville aldrig din mamma men gör det lyssna och var en lika snäll flicka som du var i magen, , mamma älskar dig över allt annat. Vi ses när min tid är inne jag är glad att du valde mig till din mamma

Kommentera här: