1a höst kransen

Idag gjorde jag tindra-aliahs första höstkrans, jag och zelda va ute i vid tre och fixade med tillbehören som jag skulle klä kransen med, tindras mormor kom med ståltråd o hårdtråd så jag kunde binda kransen, det tog mig ca 2, 5 timme att få den fin, jag är ganska nöjd för de e min första.men det känns underbart i mitt mamma hjärta att ha bundit en krans till min dotter jag har gjort ngt med mina egna händer med mitt hjärta med mina tankar. Ska snart fixa så att tindra får ett trähjärta som jag ska måla el rättare sagt spraya rött sen ska jag sätta upp namnbrickan som inte passa den gröna stolpen som redan står, tror de kommer bli fint tills jag får råd med gravsten igen, det grämer mig mkt.men hoppas att tindra känner min kärlek och vet hur himla saknad hon är trots att jag inte har en massa pengar att köpa massa saker till henne, har satti gng min iphone tittat på bilderna från egypten och från graviditeten så himla fin ja var (ursäkta egoismen) men jag lös jag var lycklig, då den inte är igng med abonemanget ska min älskling hjälpa mig o föra över alla mina fina bilder på sin platta sen skicka dom till min platta, när de e fixat ska jag framkalla alla bilder jag har från min graviditet med tindra, jag ska framkalla bilder från egypten så jag har alla bilder plus fixa ett egypten album till elias o be min mamma ge han, de va han o min resa som vändes från en dröm semester som jag lovat min lilla systerson sen d han va 3 år och så blir de vår mardröms semester, tackar gud för att elias e så liten som han är och fortfarande har ett barns möjlighet att se de fina i de svåra,, idag har jag kommit så lång att jag kan se de fina i allt under min graviditet med tindra men de gör ju så fruktansvärt ont allting minnena innan allt hände, minnen när allt hänt, minnen efter d att allt hänt o jag står där med min döda dotter i famnen de e minne som gör fruktansvärt ont men samtidigt e de så fint min lilla flicka e så fin va så kommer förbli fin orörd o oförstörd ;) mamma älskar dig tindra jag hoppas du vet de, varje dag gör de ont, varje dag saknar jag dig och tänker på vad vi skulle ha och jag tänker på vad vi har och jag tänker tankar som bara rör dig.jag vet inte hur man ska ta sig vidare vet inte om jag någonsin kommer göra de, men man lär sig leva med det även om de gör ont till max varje dag, visa dagar vill jag verkligen inte leva, jag har haft 3 riktigt dåliga veckor har inte träffat ngn mer än min älskling och min mamma vid några tillfällen, jag orkar inte jag vill inte och det känns bara jaha va de de..ska ta mig till tindra-aliah imorgon de e för sent att ta sig dittnu gåendes ensam med en 7 månader unghund, så imorgon tänder vi ljus lämnar kransen tittar till d övriga blommorna och hoppas på lugn o ro i kropp o själ.mamma älskar dig till månen och tillbaka tindra glöm aldrig det
 
 

Kommentera här: