psyk akut

Idag har jag varit på psykakut för de senaste 3 veckorna har jag mått sämre än på mkt länge jag har varit ledsen, arg, , frustrerad besviken stressad.jag har inte sovit bra på 3, 4 v även om dessa 8 månader har inneburit sömnlösa nätter, inte en natt då jag känner mig utvilad, men dessa 3 veckor har tankarna även malt när jag sovit så de har blivit en timmes sömn sen vaknar jag för att sen ngn timme senare somna om.jag har min älskade här varje natt o det ger ju mig trygghet o jag har sällskap men de e ingen som kan stoppa mina tankar. På psyk akut fick jag ett bra bemötande av både ssk o läkare,läkaren ville lägga in mig men då ingen kan passa zelda o jag kommer inte träffa marcus under tiden jag ligger inne bad jag att vi skulle avvakta med inläggning men jag fick lova att inte göra ngt dumt o komma in direkt om jag får ett psykbryt, dom tog mitt blodtryck ondet har blivit dåligt, brukar ha ett fint tryck run 70/148 idag hade jag 77/107 o jag vet inte varför men att de e väldigt lågt. De vet jag o de känner jag ju eftersom jag känner mig snurrig ofta oavsett om jag ätit el inte , läkaren och ssk kunde inte förstå att min vc läkare satt ner min sjukskrivning då jag har vinter depretion utbrändhet o ångest sen 08 hann tillfriskna i 4 månader sen dog min pappa då börja jag supa för att dämpa min ångest, i slutet av september 2012 fick jag ett plus på stickan som fick mig att sluta dricka o jag blev lycklig så lycklig har jag inte varit sen jag var ett barn,den 3, 5 februari händer det ingen förälder vill min dotter föddes prematurt i egypten o dog 60 timmar senare ännu d en sak en mamma inte vill gå igenom, mitt liv har vänts upp o ner och jag mår sämre än vad jag ngnsin har jag gjort, psyk dr förstod inte hur vc dr tänkt han tyckte absolut att det var fel tajmning. De e 4 månader till min dotters 1 års dagar o jag vet att hela vintern kommer vara riktigt hård, , februari månad vill jag inte ens uppleva igen hade jag kunnat hade jag hållt mig i ide. Stressen från samhället har tagit kål på mig men nu när jag blivit sjukskriven igen o fått förståelse känns det lite lugnare inombords. Men sorgen, , paniken, ångesten tankarna är ju klart där lika mycket. Jag är så glad att jag har zelda o marcus hemma annars tror jag att min självmordsplan hade varit genomförd.men planen finns men ingen kan lova mig vad som händer sen, hade ngn kunnat garanterat att jag inte bara låg i den mörka tysta graven o att jag får träffa tindra hade det varit gjort för länge sen, men nu ska jag få mer hjälp o hoppas att jag överlever vintern o tindras 1årsdag. Tindra-aliah glöm aldrig att du är älskad nu då o för alltid, du är mammas finaste mammas förstfödda finns ingen som kan ta din plats

Kommentera här: