fredag den 13/9-2013

Idag har jag inte mycket livsenergi el livsglädje. Jag har varit flitig och gått med zelda till limhamns fältet, det älskar min hund, de va ganska skönt för mig med, men inte för min cp tå o min rygg, har frtf foglossningar sen graviditeten och de e inget kul d gör så ont, ont fysiskt o ont psykiskt, för jag vet var smärtan härleds från min graviditet med tindra-aliah.. idag känns inte livet alls lönt att leva, inget går ändå som jag vill,,, jag är så tacksam för att jag har zelda vad skulle jag varit utan henne? Inte här i alla fall, jag hade varit hos tindra, så d e oxå en dubbel känsla hade jag inte köpt zelda hade jag verkligen inte haft ngt att leva för.vill inte dö o lämna zelda ensam kvar här på denna elaka jord, så när jag får nog tar jag livet av mig o hunden tillsammans.. fy fan ngn där upp i de blå har verkligen ngt i mot mig o de känns så fruktansvärt orättvist. Det ända positiva är att jag ska lämna lite broschyrer på neonental avdelningen o förlossnings avdelningen här på sjukhuset ang prematura förlossningar mm, ska även gå förbi min gamla mvc och höra med min barnmorska i fall jag kan lämna lite där också. Prematura födslar o prematura barn har en stor plats i mitt hjärta eftersom min dotter föddes prematurt, jag vill på ngt sätt rädda alla prematurer, ge föräldrarna så mkt information o kunskap som möjligt kring sin lilla prematur, det fattas så mkt, jag känner inte att det fanns tillräckligt med info i den fack bok jag fick med mig från mvc, så det är ngt positivt i de negativa, jag gör ngt bra för ngn annan som förhoppningsvis har bättre tur än vad jag och tindra hade, jag tror dessutom att min lilla dotter på så sätt kan vara glad för sin mamma.
Jag tänker ofta på om tindra älskar mig, om hon känner att jag älskar henne och saknar henne, hoppas de tindra,, jag vet inte hur jag ska kunna göra el visa dig att du e det finaste jag har, du e min familj den ända familj jag har och du finns inte hos mig zelda eller hos marcus, vet att zelda hade älskat dig, hoppas du leker med zelda ibland tindra, hoppas du håller zelda sällskap när mamma inte e hemma, jag hoppas att du ser att jag tänder ljuset på balkongen att det ljuset är vägen hem, vart jag än kommer flytta el ta mig kommer de alltid lysa ett ljus på balkongen för dig tindra för du ska aldrig komma bort, du ska inte bli en förvirrad själ som din mamma..du ska alltid hitta hem, du ska alltid veta att jag älskar dig saknar dig och du kommer aldrig bli glömd, kommer aldrig göra ngn skillnad på dig och ditt framtida syskon du är mitt förstfödda barn min dotter jag fick men inte fick behåll.. glöm aldrig att du är älskad för de e du tindra-aliah, nu då och för alltid

Kommentera här: