13 månader imorgon o mamma e ledsen

Det har gått 13 månader sen min flicka imorgon kl 22.00 blev förlöst med akut kejsarsnitt, tiden går allldeles för snabbt, usch o fy säger ja på ett sätt om det, har inte skrivit på jätte länge så jag tänkte ta en liten sammanfattning.
På tindra-aliahs 1års dag firade vi jag min familj och min närmaste vän lillan på kyrkogården, med att lämna rosbuketter, skicka upp 3 hjärtlantener, dessa skickade jag upp 1 och 1 med min mamma, med min lilla syster och med elias, jag ville dela dessa hjärtan och den kärleken med dem som varit med i egypten i min värsta kastrof i livet. Efter kyrkogården åkte vi hem till mig och fira tindra med en 1 års tårta, tindras minnes ljus stod tända på minnes bordet, det gjorde ju ont för min 1 åring var inte med alla fall inte synlig som alla de flesta 1 åringar, jag hade ingen att sjunga för, ingen att gosa med och ingen att se de lyckliga smilet i ansiktet på.. den dagen gjorde jätte ont, men 1 årsdagen för tindra-aliahs bortgång gjorde ännu mer ont jätte ont, jag grät en hel del tårar den dagen, det kändes som jag flyttades tillbaka 1 år och känslorna jag kände 5/2-2013 va så på.
Det gör ont att se alla fina barn i tindras ålder växa och utveckas, klart finns i mina tankar, hade tindra också klarat detta om hon fick chansen att leva, trots sin premauritet, el hade tindra varit svag ; ( ♥
Ja älskar dig tindra det har jag gjort hela tiden från dag ett från dagen då jag fick mitt plus på stickan, jag har aldrig känt mig så lycklig som jag var när jag bar dig i min mage, kommer man någonsin få känna den lyckan igen? Igår var jag hos tindris och tände ljus, det gjorde extra extra ont i hjärtat några tårar föll och några ord sades min älskade flicka.. tänk om tänk om.. mamma älskar dig och jag hade gjort vad som helst för att ha dig hos mig. . Som sagt 13 månader är en lång tid men samtidigt inget ting tänk om hon hade fått levt då hade jag haft ett helt liv med tindra.. usch om man bara kunde få dra tillbaka tiden om jag bara fick chansen. Då hade allt sett annorlunda ut. ? Älskar dig tindra jätte mkt, du är inte glömd, du finns i mitt hjärta i mitt minne för resten av mitt liv här på jorden och  när de e min tur att komma till himlen ska jag krama dig tills vi blå ♥♡♥
 

Kommentarer:

1 Jennie studerar i Los Angeles:

Undeeerbart!!!

2 Tommy:

grattis välkommen till världen :)

3 Läsa Bloggar:

Vad ledsen man blev... Fint skrivet.

OBS!
Nu kan du synas hos oss på Läsa Bloggar helt gratis. Det är superenkelt och går fort. Kommentera valfritt inlägg så tar vi en skärmdump på din blogg och länkar dig! Kram

4 annika.metzger:

Fint Srivet. En dag kommer det att bli bra för dig. Du har upplevt stor sorg därför kommer du att uppskatta när ngt positivt sker. Din dotter vill att du ska bli lycklig igen.

Kommentera här: